سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

شبکه دامپزشکی بخش سامان راه‌اندازی شد

بخشدار سامان از راه‌اندازی شبکه دامپزشکی این بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اصغر مظفری پیش از ظهر امروز در شورای اداری این بخش نقش دامپزشکی در توسعه پایدار در سه بخش رشد اقتصادی، عدالت اجتماعی، محیط زیست مورد اشاره قرار داد و گفت: نقش دامپزشکی در حمایت از کشاورزان و همچنین حفظ آنها در روستاها برای امور کشاورزی از طریق تامین بهداشت دام و سلامتی فرآورده‌های دامی بسیار مهم و اساسی است. 
وی با تاکید بر اینکه دامپزشکی با کنترل بیماری‌های مشترک در تحقق دام سالم و غذای سالم تلاش می‌کند، گفت: در این راستا دامپزشکی نظارت‌ها و خدمات مختلفی را به این واحدها به منظور جلوگیری از بیماری‌ها و حفظ سلامت دام و طیور انجام می‌دهند. 
مظفری خاطرنشان کرد: برهمین اساس با پیگیری این بخشداری و همکاری مسئولان مکانی برای استقرار شبکه دامپزشکی سامان اختصاص داده است. 
بخشدار سامان ادامه داد: تمام امکانات و تجهیزات این شبکه در مرکز خدمات کشاورزی بخش سامان تکمیل شده است و دامپزشکان نیز به صورت دائم مستقر هستند. 
وی در ادامه با اشاره به اجرای هدفمندی یارانه‌ها در کشور گفت: هدفمندسازی یارانه‌ها محرومیت را از مناطق محروم می‌زداید و سرمایه کشور به صورت مساوی بین تمام اقشار مردم توزیع می‌شود. 
مظفری هدفمندکردن یارانه را مصداق کامل و بارز عدالت‌گستری و عدالت محوری در سطح جامعه دانست و تصریح کرد: دولت برای اجرای این طرح بزرگ تمام ابعاد و پیامدهای آن را مورد بررسی قرار داده و کوچک‌ترین حرکت انجام شده در راستای این طرح بر اساس نظریات کارشناسی شده است. 
وی ادامه داد: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با تمام وجود در حال اجرا است و منافع حاصل از این قانون متعلق به مردم بوده و آینده کشور را تضمین می‌کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد