سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

ایجاد بانک اطلاعاتی فضاهای مسکونی سامان برای اسکان گردشگران

خشدار سامان از ایجاد بانک اطلاعاتی فضای مسکونی موجود در بخش سامان برای استفاده گردشگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در سامان، اصغر مظفری  ظهر چهارشنبه در کارگروه گردشگری این بخش  اظهار داشت:  در این بانک اطلاعاتی به منظور ارائه تسهیلات رفاهی بهینه به گردشگران تهیه و آماده شده که در آن فهرست فضاهایی که به صورت مسکونی قابل ارائه به گردشگران است در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه بدون مشارکت بخش خصوصی و اجرای سیاستهای کلان و حمایتی دولت، توسعه‌ گردشگری امکان‌پذیر نیست، گفت: تغییر نگاه تحول‌آفرین و خلاقانه در مدیریت بخش گردشگری، ارائه‌ راهکارهایی برای انسجام هرچه بیشتر بخش خصوصی و کاهش تصدیگریهای دولت توسعه‌ صنعت گردشگری محقق خواهد شد.

مظفری در ادامه بر ضرورت تأمین آب شرب مردم این بخش تأکید کرد و گفت: در حال حاضر مراحل اجرایی احداث تسویه خانه بخش سامان در حال آماده‌سازی است که با مشخص شدن پیمانکار پروژه مراحل عملیاتی آن با سرعت پیگیری تا مشکل مردم در اولین فرصت برطرف شود.

بخشدار سامان با اشاره به احداث جایگاه سوخت CNG در بخش بن گفت: باتوجه به نیاز این منطقه و کثرت تردد گردشگر از این مسیر، این مسئله با همکاری شهرداری و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در دستور کار قرار گرفته است که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به نقش توسعه باغها در افزایش تولید و کاهش نرخ بیکاری در این استان و به ویژه بخش سامان‌ گفت: توسعه باغها قابلیت نخست استان چهارمحال و بختیاری است و استعداد و ظرفیت آن در این استان وجود دارد و ماحرفی برای گفتن در این بخش داریم.

مظفری بر ضرورت مدیریت آب و جلوگیری از هدررفت آن تأکید کرد و گفت: با صرف ‌هزینه‌هایی برای سدسازی و با صرفه‌جویی و رعایت اصول فنی و استفاده از سیستم آبیاری قطره‌ای می‌توان تا حدودی این مشکل را برطرف و از هدر رفت آب جلوگیری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد