سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

تشکیل پایگاه‌های راهنمای مسافران در سامان ضروری است

بخشدار سامان گفت: باتوجه به ویژگی‌های خاص بخش سامان تشکیل پایگاه‌های راهنمای مسافران در این بخش لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اصغر مظفری صبح امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شهرکرد بر آمادگی هر چه بیشتر ادارات، ارگان‌ها و نهادهای مرتبط برای استقبال از گردشگران در سفرهای نوروزی به سامان تأکید کرد و افزود: برهمین اساس فضاهای عمومی و شخصی برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی شده است. 
وی از تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این بخش خبر داد و گفت: این کمیته‌ها شامل اطلاع رسانی، ارتباطات و راهنمای گردشگری، رسیدگی به شکایات، آمار و پردازش، بهداشت و درمان، حمل و نقل، اسکان و پذیرایی، حقوقی، انتظامی امنیتی و راهور استان، نظارت و ارزیابی، فرهنگی هنری، امداد و نجات و خدمات شهری است. 
مظفری از استقرار اکیپ‌های امداد و نجات در بخش سامان خبر داد و گفت: باتوجه به ویژگی‌های خاص بخش سامان از جمله وجود طبیعت منحصر به‌فرد و زیبای حاشیه زاینده‌رود، سیاحتگاه پل تاریخی زمان‌خان و نیز مشاهیر شعر و ادب این شهر که در همه جای کشور شناخته شده است تشکیل پایگاه‌های راهنمای مسافران ضروری است. 
وی توجه ویژه به معرفی بیشتر بخش سامان را ضروری برشمرد و گفت: حضور گردشگر در جذب منابع مالی و ایجاد فرصت‌های شغلی در این بخش بسیار موثر است که انجام تمهیداتی در این راستا و نیز نظارت بر ارائه خدمات به مسافران و گردشگران از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ستاد خواهد بود. 
بخشدار سامان از آمادگی دهیاران بخش سامان برای همکاری و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مسافران خبر داد و گفت: ما باید تمام امکانات را برای استقبال میهمانان نوروزی که در واقع قاصدان پیام و فرهنگ این سرزمین هستند، بسیج کنیم تا مهمانان نوروزی با خاطره‌ای به یاد ماندنی این شهر را ترک کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد