سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

آغاز تخریب ویلاهای غیرمجاز در سامان/ برخورد جدی با ساخت و ساز

تخریب ویلاهای غیر مجاز در بخش سامان از توابع استان چهار محال و بختیاری در حاشیه زاینده رود آغاز شده و تا تخریب تمام ویلاهای غیر مجاز ادامه دارد.

بخشدار سامان در گفتگو با خبرنگار مهر از برخورد جدی با متخلفین ساخت و ساز در باغات حاشیه زاینده رود خبر داد و اظهار داشت: طرح تخریب ویلاهای غیر مجاز در حاشه زاینده رود آغاز شده و طرح تخریب تغییر کاربری باغات و ساخت و ساز تغییر مجاز با حکم قضایی اجرا می شود.

اصغر مظفری بیان داشت: با متخلفان و متصرفان باغات به شدت برخود خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ما به همه کسانی که اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده اند هشدارهای لازم را اعلام کرده ایم که در صورت عدم توجه نسبت به تخریب این گونه ساخت و سازها اقدام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در اولین مرحله این طرح دو واحد ویلا در روستای مارکده با حضور مسئولان قضایی و جهاد کشاورزی تخریب شد.

وی عنوان کرد: این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت و با افراد متخلف در حاشیه زاینده رود که اقدام به تخریب اراضی و تغییر کاربری باغات برخورد خواهد شد.

مظفری تاکید کرد: برخوردها و اقدامات قانونی باید متدام و چشمگیر باشد که به این ترتیب از تصرفات عدوانی و تغییر کاربری زمینهای کشاورزی جلوگیری شود و حقی از بیت المال ضایع نشود. 

                             

کارشناس امور عمرانی بخشداری سامان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تغییر کاربری به نام ویلا نداریم و فقط تغییر کاربری در حد 30 متر برای اتاق نگهبانی است.

سیاوش صادقی عنوان کرد: مجوز ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به ازای هر پنج هزار متر مربع 30 متر مربع تغییر کاربری برای ساخت و ساز در زمین کشاورزی فقط برای ساخت اتاق نگهبانی است.

وی بیان داشت: در حاشیه زاینده رود چند واحد ویلایی وجود دارد که  مجوز رسمی ندارند و پرونده آنها از طریق دادگاه سامان برای تخریب در حال اجراست.

صادقی تاکید کرد: در روستای چمالی، ایلبیگی وگرمدره که در حاشیه رودخانه  زاینده رود واحدهای ویلایی غیر مجاز ساخته شده که در روزهای آینده تخریب خواهند شد.

وی بیان داشت: پرونده این واحدها در حال بررسی است  که بستگی به نظر قاضی دارد که  تخریب ویا جریمه سنگین شوند.

وی به تخریب دو واحد ویلا در روستای مارکده اشاره کرد و بیان داشت: این ویلاها بدون مجوز جهاد کشاورزی ساخته شده اند.

صادقی با بیان اینکه متراژ دو واحد حدود 600 متر بود تصریح کرد: این ویلا با حکم دادگاه تخریب شدند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد