سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

130 خانوار روستای شوراب کبیر از گاز طبیعی بهره مند شدند

مردم روستای شوراب کبیر در بخش سامان چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه فجر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه گاز رسانی به روستای شوراب کبیر از توابع بخش سامان با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان شهرکرد، بخشدار سامان، شورا روستا و ... به بهره برداری رسید.

معاون شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری ظهر شنبه در مراسم افتتاح این پروژه گفت: گاز رسانی به مردم روستای شوراب کبیر یکی از نمونه خدمات این شرکت در ایام الله دهه فجر در این استان است.

سلیمیان افزود: میزان شبکه گذاری این پروژه هفنت هزار و 640 متر، 100 انشعاب و تحت پوشش قرار گرفتن 130 خانوار از گاز طبیعی است.

وی با بیان اینکه برای این پروژه اعتباری بالغ بر دو هزار و 400 میلیو ن ریال هزینه شده، بیان داشت: در سطح استان مردمان هشت روستا با اعتباری بالغ بر 46 هزار و 300 میلیون ریال از گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه در این هشت روستا یک هزار و 600 خانوار از گاز طبیعی برخوردار می شوند، یاد آور شد: این روستاها در شهرستان لردگان، بروجن، اردل، شهرکرد و کوهرنگ از نعمت گاز بهره مند می شوند.

سلیمیان با اشاره به اینکه خانوارها باید در مورد مصرف گاز طبیعی بر نکان ایمنی توجه داشته باشند، اذعان داشت: خانواده ها باید نکان ایمنی را جدی بگیرند و مصرف بهینه را در دستور کار خود قرار دهند.

هچنین معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه گازرسانی به روستای شوراب کبیر با اشاره به اینکه استقامتهای زیادی برای ظهور انقلاب صورت گرفته است، گفت: برای به ثمر رسیدن این انقلاب و پایدار ماندن انقلاب خونها ریخته شده و رشادتها و شهادتهای زیادی در راستای انقلاب صورت گرفته است.

محمود عیدی افزود: این انقلاب در این راستا تشکیل شده تا به مردم خدمت رسانی شود.

عیدی با اشاره بر اینکه روند دولت و مسئولان خدمت گذاری به مناطق محروم است، تصریح کرد: این نگاه، نگاه معطوفی از خود خدمتگزاری به مردم است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دوره انخابات مجلس نهم نزدیک می شویم، بیان داشت: باید کسی از سوی مردم انتخاب شود که پایبند به شعارها و استمرار انقلاب بوده و برای استمرار اهداف نظام اسلامی تلاش  کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد