سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

جایگاه سوخت سی‌ان‎جی سامان افتتاح شد

نخستین جایگاه سوخت سی‌ان‎جی سامان با حضور مسئولان محلی به بهره‎برداری رسید.

خبرگزاری فارس: جایگاه سوخت سی‌ان‎جی سامان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اصغر مظفری بخشدار سامان ظهر امروز در آیین افتتاح این جایگاه اظهار داشت: این جایگاه نخستین جایگاه سوخت سی‎ان‏جی در این بخش است که با نام عمان سامانی احداث شده است.

وی افزود: این جایگاه سوخت متعلق به شهرداری سامان است که در زمینی به مساحت 500 مترمربع ایجاد و آماده ارائه خدمات به مردم در این بخش است.

مظفری اعتبار هزینه شده برای احداث این جایگاه سوخت را افزون بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این رقم از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

بخشدار سامان ادامه داد: این جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی دارای سه سکوی سوخت‌گیری و شش نازل است و امکان سوخت‌گیری همزمان شش خودرو در این جایگاه وجود دارد.

مظفری احداث جایگاه سوخت سی‎ان‏جی در بخش سامان را یکی از خواسته‌های ویژه مردم این بخش دانست و افزود: با توجه به تردد سالانه بیش از 500 هزار خودرو به این بخش احداث جایگاه سوخت سی‎ان‎جی یکی از نیازهای اساسی این بخش به شمار می‌رفت که این امر باعث خوشحالی مردم استان به ویژه مردم بخش سامان شد.

وی از سی‌ان‌جی به عنوان یکی از مناسب‎ترین و در دسترس‎ترین جانشین‎های بنزین یاد کرد و گفت: بر اساس نظرات کارشناسان و متخصصان این بخش، سی‌ان‌جی سوختی ایده‎آل برای مصرف در وسائط حمل و نقل است و در صورت گسترش مصرف، از میزان مصرف بنزین و به تبع هزینه‌های آن تا حد بسیار زیادی خواهد کاست.

در آیین افتتاح این جایگاه سوخت سی‏ان‏جی که در فاصله پنج ‌کیلومتری جاده سامان-شهرکرد قرار دارد، امام جمعه سامان، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر و جمعی از مسئولین ادارات بخش حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد