سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

نماز جماعت فرصت مغتنمی برای تحکیم روابط اجتماعی است

امام جمعه سامان گفت: نماز جماعت و برپایی آن فرصتی مناسب برای تحکیم روابط اجتماعی و تقویت سطح آگاهی افراد است.

خبرگزاری فارس: نماز جماعت فرصت مغتنمی برای تحکیم روابط اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید احمد میردامادی بعد از ظهر امروز در گردهمایی مشترک ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش سامان اظهار داشت: وحدت و همدلی بیشتر ائمه جماعات و فرماندهان بسیج در اجرای برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جمعه در این ماه پرخیر و برکت افزود: باید در این ماه نماز جماعت نسبت به ماه‌های دیگر سال باشکوه‌تر و با حضور گسترده‌تر مردم و مسئولان در مساجد برگزار شود.

وی وظیفه هیئت امنای مساجد را در این راستا الهی خواند و بیان داشت: برپایی نماز جماعت در مساجد وظیفه امت حزب‌الله برای پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

وی بر ضرورت برگزاری نماز جماعت در ادارات نیز تاکید کرد و اضافه کرد: از وظایف ذاتی هر یک از مدیران کشور این است که نسبت به احیای فرهنگ اقامه نماز احساس مسئولیت کرده و خود نیز در این عرصه الگویی برای کارکنان و دیگر افراد جامعه باشد.

‌وی با اشاره به نقش اقامه نماز در اتحاد و انسجام مسلمانان و ملت‌های مسلمان گفت: مدیران و دبیران ستاد‌های اقامه نماز ادارات باید با اهتمام بیشتر به برپایی این فریضه دینی و ترویج آن زمینه‌های اتحاد و همدلی هر چه بیشتر کارکنان خود و افراد جامعه را فراهم کنند.

وی همچنین با بیان اینکه نماز جماعت و برپایی آن فرصتی مناسب برای تحکیم روابط اجتماعی و تقویت سطح آگاهی افراد است، اظهار داشت: اگر آموزه‌های دینی و به‌ویژه فرهنگ اقامه نماز جماعت در جامعه‌ای نهادینه شود، آن جامعه برای همیشه در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان خود مصون خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد