سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

سامان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

شهردار سامان گفت: ستادهای اسکان و تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی در این شهر ساماندهی شده است.

خبرگزاری فارس: سامان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

محسن حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: شهر سامان یکی از مهمترین مراکز گردشگری و تفریحی چهارمحال و بختیاری است که در ایام تعطیل و نوروز مسافران بسیاری به آن سفر می‌کنند.

وی، مرکز تفریحی پل زمانخان را مهمترین کانون گردشگری این شهر عنوان کرد و گفت: این مکان در ایام تعطیل و تابستان به محلی شلوغ و پرتردد برای پذیرایی از مسافران و گردشگران تبدیل می‎شود.

حیدری از فعال شدن ستادهای اسکان نوروزی این شهر خبر داد و گفت: این شهر در ایام نوروز با برپایی ستادهای اسکان در سه محل، آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

شهردار سامان تصریح کرد: شرکت رفاه گستر، ستاد گردشگری دائمی شهر سامان و دهکده توریستی زاگرس که پیش‌بینی می‌شود تا عید نوروز به بهره‌برداری برسد، مسئولیت میزانی از مسافران نوروزی را برعهده دارند.

حیدری با اشاره به تمهیدات گردشگری در شهر سامان در ایام سال، افزود: برهمین اساس یک محل به طور ثابت در ایام تعطیل و غیرتعطیل آماده میزانی و راهنمایی مسافران است.

وی اظهار داشت: همچنین برای ایام تعطیل فصل تابستان نیز 15 مدرسه به عنوان مراکز اسکان مسافران تابستانی در شهر سامان پیش‌بینی شده است.

شهردار سامان در پایان خاطرنشان کرد: امید می‎رود با پیش‌بینی تمهیدات، تجهیزات و امکانات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی بتوان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های طبیعی و فرهنگی این شهر را به مردم کشور به نحو شایسته معرفی کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
روناس یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 22:36 http://www.boursebarani.blogfa.com

سلام...ممنون از اطلاع رسانی خوب شما...موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد