سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

اطلاعیه دانش آموزان در محکومیت هتک حرمت به صحابه پیامبر اعظم (ص)

در اطلاعیه بسیج دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان سامان آمده است: تروریست های وهابی در سوریه در تازه ترین جنایت خود، قبر حجر بن عدی؛ صحابی جلیل القدر رسول اکرم (ص) و امیر المومنین (ع) را نبش کرده و پیکر مطهر این شهید بزرگوار که پس از 1383 سال هنوز سالم مانده بود را ربودند.
دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان سامان، این اقدام جنایتکارانه را نشان دهنده توحش عاملان آن دانسته و به شدت محکوم کردند و حمایت استکبار جهانی و در راس آن مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل از جنایات ضد بشری را عامل تشدید این جنایات و جنایات دیگر مثل محاصره دو شهر مظلوم نبل و الزهرا می دانند.
حجر بن عدی، از سرداران سپاه امیرالمومنین (ع) در سال 51 یا 53 هجری قمری می باشد که به دست معاویه بن ابی سفیان به شهادت رسید.
مرقد آن بزرگوار که زیارتگاه همه عاشقان اهل بیت نبوت و رسالت صلوات الله علیه و آله وسلم از برادران شیعه و سنی بوده است، در منطقه مرجع عذرا در نزدیکی دمشق قرار دارد.
تروریست های مزدوری که از کشور های مختلف برای این قبیل جنایات در سوریه اجیر شده اند، در پی این اقدام خود که بر گرفته از تفکر خشن و غیر انسانی وهابیت می باشد، ابتدا ضریح مطهر حجر بن عدی را تخریب و آن را نبش قبر کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد