سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

3 هزار اصله درخت در طرح شجره طیبه در سامان پلاک کوبی شد

احمد رضا افیونی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سه هزار اصله درخت در طرح شجره طیبه پلاک کوبی شده است، اظهار داشت: این طرح بیشتر در روستا های شوراب صغیر، مارکده، گرمده انجام شده است.

وی با اشاره بر اینکه عمده کار و فعالیت در 21 روستا و یک شهر سامان انجام می شود، بیان داشت: در طرح شجره طیبه با جمع آوری بار های اصله درختان با وزن کشی و قیمت گزاری این میزان بار، میزان درآمد حاصله به صورت نقدی به کمیته امداد داده  می شود و پس از محاسبه و کمک کمیته امداد این میزان وجه نقدی در همان روستا ها برای انجام خدمات و کمک به افراد بی بضاعت پرداخت می شود.

افیونی با بیان اینکه طرح شجره طیبه در این شهرستان بیشتر بر روی درختان بادام، گردو، هلو، زرد آلو، گیلاس و آلبالو است، اذعان داشت: این اقدام در راستای فرهنگ سازی در زمینه پرداخت زکات مستحبی صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سامان با بیان اینکه استقبال مردم از این طرح بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: هدف کیمته امداد شهرستان سامان این است که تا پایان سال 92 سه هزار اصله درخت به 20 هزار اصله درخت برسد و این طرح در این شهرستان بسیار جای کار و فعالیت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد