سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

مسابقات ملی حفظ قرآن ویژه دانش آموزان در سامان برگزار می‌شود

فردوس نورمند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اینکه مسابقات طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانش آموزان در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات در مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 70 نفر در طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانش آموزان شهرستان سامان شرکت کردند، بیان داشت: با توجه بر اینکه این طرح در تابستان برگزارشده استقبال کمتری به دلیل فعالیت های تابستانی و... صورت گرفته است.

نورمند هدف از برگزاری این طرح تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبری در راستای حضور ده میلیون حافظ  قرآن در کشور، انس دانش آموزان با قرآن، آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن و... بوده است، اذعان داشت: در سال جاری برگزاری مسابقات قرآن، احکام، انشای نماز، برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان خوانی قرآن صورت گرفته است.

وی با اشاره بر اینکه دانش آموزان شهرستان سامان نهج‌البلاغه در مقطع دختران رتبه سوم کشوری را کسب کردند، بیان داشت: در مسابقات اذان دانش‌آموزان پسر به مرحله کشوری راه یافته است.

مسئول اقامه نماز و قرآن آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: دوره داوری مسابقات قرآنی و تربیت مربی قرآن بین فرهنگیان برگزار شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد