سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

جشنواره طبیعت گردی در شهرستان سامان برگزار می شود

 اسفندیار قربانی ظهر سه شنبه در شورای اداری شهرستان سامان با بیان اینکه باید به تولیدات روستاییان بها داده شود ، اظهار داشت: در سال دو جشنواره در راستای معرفی محصولات شهرستان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: با بهاء دادن به محصولات و تولیدات روستاییان گردشگری  رونق می گیرد و اقتصاد در استان و کشور پایدار تر خواهد بود.

قربانی با بیان اینکه 17 هزار هکتار باغ در شهرستان وجود دارد، اذعان داشت: در تولیدات استانی از این میزان باغات خوب بهره برداری نمی کنیم.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره بر اینکه در شهرستان باید یکی از محصولات برند و شناخته شده باشد، بیان داشت: با توجه به داشتن تولیدات چند جانبه یک محصول باید به عنوان برند در استان و کشور شناخته شود.

فرماندار سامان با اشاره بر اینکه پنج غرفه برتر در این جشنواره معرفی می شود، اذعان داشت: در این جشنواره باید دستگاه ها با یکدیگر همکاری و هماهنگی داشته باشند.

قربانی با بیان اینکه باتوجه به هفته دفاع مقدس باید مدیران دستگاه های اجرایی در برنامه های هفته دفاع مقدس حضور داشته باشند، تصریح کرد: برنامه هایی از قبیل بازدید از خانواده جانبازان و ایثارگران، افتتاح مقبره شهدای گمنام شهرستان سامان،عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری سخنرانی ها و ... از برنامه های پیش بینی شده است.

وی با اشاره بر اینکه در بازگشایی مدارس باید مدیران دستگاه های اجرایی در مدارس حاضر و ماه مهر و تعلیم و تربیت را به دانش آموزان و معلمان تبریک گویند، بیان داشت: دستگاه های خدمات رسان به هیچ وجه نباید گاز، برق و آب مدارس را قطع کنند.

قربانی بیان داشت: مدیران با مدارس همکاری داشته و دستگاه خدمات رسان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه سرویس ایاب و ذهاب مدارس بین روستایی باید پیگیری و ساماندهی شود ، عنوان کرد: باید سرویس مدارس با آموزش و پرورش شهرستان هماهنگ شده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد