سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

15 خانواده دارای فرزند دو قلو تحت پوشش بهزیستی سامان هستند

صدیقه عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 65 زن سرپرست خانوار با تعداد آمار خانوادگی 250 نفر تحت پوشش این اداره در شهرستان هستند، اظهار داشت: 15 خانواده دوقلو و دو خانواده سه قلو تحت پوشش بهزیستی هستند.

وی با اشاره بر اینکه 25 نفر از ایتام در این شهرستان دارای حامی هستند، بیان داشت: 580 معلول در سطح شهرستان شناسایی شدند که 90 معلول مستمری دریافت و مابقی از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.

عسگری با بیان اینکه در این شهرستان 23 مهد کودک وجود دارد، اذعان داشت: در حال پیگیری است که دو مهد کودک دیگر در شهرستان افتتاح شود.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سامان با بیان اینکه  چهار مرکز توانبخش در این شهرستان  خدمت رسانی می کنند ، عنوان کرد: در این شهرستان چهار موسسه خیریه در این شهرستان وجود دارد.

صدیقه عسگری با اشاره بر اینکه در این شهرستان مناسب سازی برای جانبازان و معلولین صورت نگرفته است، اذعان داشت: ناسب سازی در این شهرستان بسیار ضعیف بوده است.

وی با  بیان اینکه مناسب سازی در ادرات و مناطق گردشگری و معابر و میادین شهرستان صورت نگرفته است، تصریح کرد: ورودی تمامی دستگاه ها و ادارات باید مناسب سازی شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد