سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

30 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان سامان برگزار می شود

حاتم ریاحی در گفتگو با خبرنگار مهربا بیان اینکه در هفته دفاع مقدس 30 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این شهرستان برگزار می شود، اظهار داشت: غباروبی گلزار شهدا، بر پایی ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان، رونمایی از مرقد شهدای گمنام شهرستان سامان، نواختن زنگ مقاومت در مدارس شهرستان، افتتاح سالن ورزشی در سپاه ناحیه سامان، پرده برداری از تمثال فرمانده شهید کیوان عرب در وردی شهر سامان، برگزاری مراسم شعر و خاطره ، تجلیل از رزمندگان سال های دفاع مقدس، سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم سخنرانی توسط رزمندگان در مدارس شهرستان از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد برنامه با همکاری ادرات و ارگان های شهرستان برگزار و اجرا می شود، بیان داشت: بازدید و سرکشی از رزمندگان و ایثار گران و خانواده های شهدا ارزش نهادن به  ارزش اسلامی و ایرانی است.

وی با بیان اینکه این برنامه با هدف آشنایی نسل جوان با  دستاورد های دفاع مقدس،  انتقال ایثار گری رزمندگان و شهدا و خانواده شهدا به نسل جدید، مبارزه با جنگ نرم دشمنان و .. عنوان کرد، اذعان داشت: در حال حاضر دشمنان کشور به جای جنگ نظامی به جنگ نرم پرداخته و مکان های فرهنگی و هنری کشور را هدف قرار داده اند.

ریاحی با اشاره بر اینکه تهاجم فرهنگی به صورت بلند مدت است آثار تهاجم فرهنگی ، توسعه و گسترش مواد مخدر، فروپاشی خانواده های و ... است، بیان داشت: مکان های تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد