سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

ایجاد مراکز خیریه محله ای مورد توجه مسئولان قرار گیرد/ توانمند سازی محرومین در اولویت

حجت الاسلام سید احمد میردامادی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم آیین افتتاح مرکز نیکوکاری در شهرستان سامان با بیان اینکه تشکیل مراکز خیریه در محله ها موجب می شود که بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی در بین محرومین جامعه بر طرف شود، اظهار داشت: مراکز نیکوکاری علاوه بر شهر سامان باید در روستا های شهرستان نیز تشکیل شود.

وی با بیان اینکه باید مساجد چند منظوره در شهرستان ساخته شود که تمامی مراکز و موسسه ها درکنار مسجد باشد، بیان داشت: در شناخت محرومین و فقرا باید دقت بالایی داشته باشیم.

وی با اشاره بر اینکه انجام کار خیر را باید در شهرستان آسان شود، اذعان داشت: هماهنگی باید بین خیرین صورت گیرد و باید برای توانمند سازی محرومین اقدامات بیشتری صورت گیرد.

از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان برای کمک به محرومین و فقرا استفاده شود

فرماندار شهرستان سامان نیز در این مراسم با بیان اینکه از ظرفیت های و پتانسیل های شهرستان برای کمک به محرومین و فقرا استفاده کنیم، اذعان داشت: باید ابزار کار برای محرومین در باغات فراهم شود.

اسفندیار قربانی با بیان اینکه موسسه خیریه باید گسترده کار کنند، بیان داشت: نباید اکتفاء به ارتباطات اجتماعی خود خیرین باشد.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره بر اینکه خدمت به مردم از جایگاه مقدسی برخوردار است، تصریح کرد: خدمت به خلق خدا عبادت است.

قربانی با بیان اینکه خدمت به مردم باید مقبولیت داشته باشد، عنوان کرد: اعتماد و اطمینان باید در جامعه جلب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد