سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

حضور حماسی در راهپیمایی روز 13 آبان استکبارستیزی مردم ایران را نشان می دهد

عیسی ملکی پیش از ظهر یک شنبه در جلسه ستاد هماهنگی روز 13 آبان با بیان اینکه راهپیمایی روز 13 آبان باید سمت و سوی حسین و حماسی برگزار شود، اظهار داشت: حرکت محوری این راهپیمایی دانش اموزان شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه در این راهپمایی نقش دانش آموزان و دانشجویان باید پررنگ تر از دیگر اقشار جامعه باشد، بیان داشت: 13 آبان ماه از پاکی و قداست خاصی برخوردار است که باید جوش و خروش ویژه ای در برنامه های راهپمایی روز 13 ابان ماه وجود داشته باشد.

ملکی با اشاره بر اینکه باید همه مردم و مسلمانان توجه ویژه به نگاه های استکبار ستیزی داشته باشند، عنوان کرد: رویکرد اوایل انقلاب توجه به دانش آموزان و دانشجویان بوده است.

برگزاری 10 عنوان برنامه فرهنگی در دانشگاه پیام نور سامان

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان سامان نیز در این جلسه گفت: 10عنوان فرهنگی در روز 13 آبان در دانشگاه پیام نور سامان برگزار می شود.

جمشید ابراهیم پور با بیان اینکه10 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت 13 ابان ماه برگزار می شود، اظهار داشت: این برنامه هرچه باشکوه تر با توجه بر تحقق حماسه سیاسی در عرصه سیاسی خارجی و بر جسته کردن جهت گیری ضد امریکایی ملت ایران علیه جنایت کاران آمریکا از سیاست های کلی برنامه های بزرگداشت یوم الله 13 ابان است.

وی با بیان اینکه 13 ابان نقطه عطف مبارزات مردم ایران با ایادی استکبار ستیزی جهانی است، افزود: در برنامه های بزرگداشت 13  آبان به دنبال ایجاد انگیزه در بین دانشجویان و دانشگاهیان برای صیانت و تداوم انقلاب اسلامی، تبین نقش دانشجویان در پیروزی و استقرار جمهوری اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی و تقویت مقاومتی انقلابی دانشجویان و ملت های بیدار و مسلمان منطقه بوده است.

ابراهیم پور با اشاره بر اینکه برگزاری نشست های بصیرتی، کرسی های ازاد اندیشی با محوریت 13 آبان و استکبار ستیزی از برنامه های 13 آبان درتمامی دانشگاه های پیام نور استان است، بیان داشت: بر پایی نمایشگاه، صدور بیانیه، میزگرد دانشجویی، فعالیت در فضای مجازی، تریبون ازاد و چاپ نشریه ، حضور در راهپیمایی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و ...  از جمله برنامه های مناسبتی بزرگداشت 13 ابان در دانشگاه پیام نور شهرستان سامان است.

وی با بیان اینکه جلسات پرسش و پاسخ در رابطه با تسخیر لانه جاسوسی ، چالش ها و دستاورد ها، آرمان های جنبش دانشجویی، تبین جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی و افول چهره امریکا از دیگر برنامه دانشگاه پیام نور شهرستان سامان است، اذعان داشت: برنامه های بزرگداشت 13 ابان به همت تشکل های دانشجویی دانشگاه شهرستان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد