سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

ماجرای خیابانی که به " خیابان بی نام و نشان" شهرت یافت/ مشکل آدرس دهی ساکنین

شهر سامان شهر توریستی استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود و سالانه مسافران و گردشگران بسیاری از این شهر بازدید می کنند.

خیابانی در شهر سامان وجود دارد که اهالی این خیابان از این خیابان به عنوان خیابان بی نام و نشان نام می برند چرا که از ابتدا نامی برای آن نامگذاری نشده  و ورودی این خیابان هیچ گونه تابلویی نصب نشده است.

 این خیابان در قسمت روبه روی آرامگاه دهقان سامانی واقع شده است.

علت نداشتن نام و نبود تابلو در ورودی خیابان مشکلات بسیاری برای شهروندان سامان به خصوص ساکنین این خیابان ایجاد کرده است.

هنگام آدرس دهی در تماس با تاکسی های تلفنی، نوشتن آدرس برای نامه های پستی، و... از مهمترین مشکلات مردم این خیابان بی نام و نشان است.

بیشتر مشکلات اهالی این خیابان بسته های پستی و نامه های این افراد از افراد حقیقی و حقوقی است.

یکی از اهالی این خیابان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 21 سال است در این خیابان ساکن هستم، هیچ گونه تابلوی در این خیابان نصب نشده است، اظهار داشت: این خیابان یک خیابان 12 متری است که روبه روی یکی از مکان های معروف شهر واقع شده  و آن هم آرامگاه دهقان سامانی است.

کمال مولوی با بیان اینکه تنها در ابتدای خیابان یک میله برای تابلو نصب شده که در این مدت هیچ گونه تابلویی بر روی این میله مشاهده نشده است، بیان داشت: در این خیابان علاوه بر نداشتن نام و نشان هیچ گونه پلاک بندی برای منازل این خیابان در نظر گرفته نشده است.

مولوی با اشاره بر اینکه به دلیل نبود نام و پلاک در بحث آژانس و پلاک بندی مردم این خیابان دچار مشکل هستند، اذعان داشت: با توجه به اینکه که این خیابان بی نام و نشان است، این خیابان به خیابان بی نام و نشان در بین اهالی و آژانس های شهر شهرت یافته است.

در سریع ترین زمان مشکل این خیابان بر طرف می شود

عضو شورای شهر سامان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این خیابان داری تابلو بوده است و این تابلو  در گذر خیابان واقع شده بود که الان وجود ندارد، اظهار داشت: در سریع ترین زمان این امر محقق خواهد شد و مشکل این خیابان بر طرف خواهد شد.

بهمن ذبیحی بیان داشت: در جلسات شورای شهر این مورد ارائه و بیان خواهد شد و تابلو این خیابان به زودی نصب می شود.

شهردار جدید شهر سامان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به گزارشات اداره خدمات شهری شهرداری سامان در این خیابان تابلو نصب شده بوده است، اذعان داشت: شهر 45 سال است که دارای شهرداری است و این شهر از وسعت کمی برخورد است و شهری که دارای شهرداری است غیر ممکن است کوچه و خیابان های بی نام و نشان داشته باشد.

یزدان آقاخانی با اشاره بر اینکه وسعت شهر سامان کمتر از 400 هکتار است، بیان داشت: این موضوع هر چه سریعتر مورد بررسی قرار گرفته و تابلو این خیابان نصب خواهد شد.

وی بیان داشت: شهرداری شهر سامان در تلاش است که همه مشکلات شهر با همکاری مردم مرتفع شود و این امر نیاز به همکاری و همراهی اهالی شهر سامان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد