سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

80 نفر از پژوهشگران شهرستان سامان مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، علی قنبری پیش از ظهر پنج شنبه در اولین همایش تجلیل از پژوهشگران شهرستان سامان با بیان اینکه  در این مراسم از 80 پژوهشگران شهرستان سامان تجلیل شدند، اظهار داشت: در جامعه امروزی که جامعه علمی است با استفاده از نیرو های توانمند باید پتانسلی های از قبیل کشاورزی و گردشگری و صنعت  بیشتر به سمت و سوی علم و فناوری پیش روند.

وی مهمترین اهداف برگزاری این همایش ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در شهرستان، ارتقاء پژوهش ، تشویق و ترغیب پژوهشگران، شناسایی اولویت و مشکلات در حوزه پژوهش، انتشار عملکرد پژوهشی دانشجویان و برقراری ارتباط مستمر با پژوهشگران عنوان کرد.

قنبری ادامه داد: در هفته پژوهش در شهرستان سامان برنامه های از قبیل نواختن زنگ پژوهش در دانشگاه پیام نور و مدارس شهرستان، برگزاری کارگاه اموزشی روش تحقیق و پروپوزال نویسی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور، و برگزاری نمایشگاه دستاورد پژوهشگران و .... اجرایی شده است.

وی با اشاره بر اینکه در هفته پژوهش نمایشگاه دستاورد های تحقیقاتی با هشت غرفه در اداره کل بهزیستی شهرستان سامان برگزار شده است ، بیان داشت: در این نمایشگاه ادارات جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، اموزش و پرورش ، دانشگاه پیام نور، نیروی انتظامی ، شرکت کهربا، بهزیستی شهرستان سامان تحقیقات و پژوهش های خود را به نمایش گذاشتند.

دبیر ستاد پژوهش شهرستان سامان با بیان اینکه در عرصه محیطی جامعه کنونی پژوهش و تحقیق یک امر ضروری در جامعه است، بیان داشت: بحث جستجو گری یک امر برای پیشرفت و توسعه یافتگی است.

اساس یادگیری در جامعه پژوهش و فناوری است

مدرس دانشگاه نیز دراین همایش با بیان اینکه اساس یادگیری در جامعه پژوهش و فناوری است، اظهار داشت: یکی از اصل های اقتدار ملت و کشور منابع انسانی توسعه یافته است.

تاجی با بیان اینکه هر یادگیری در جامعه منجر به پیشرفت در جامعه می شود، اذعان داشت: باید اصل خود باوری و اعتماد به نفس بالا در بین فرزندان در سنین پایین پرورش یابد.

وی با اشاره بر اینکه اصل خود باوری و خدا باوری جز اصول اصلی برای پیشرفت و توسعه است، بیان داشت: قرآن دست آموز علم و فناوری و خود باوری در جامعه است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد