سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

همایش پاکسازی و بهسازی در شهرستان سامان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پاک سازی و بهسازی و تنظیف شهر سامان پیش از ظهر یکشنبه با حضور تمامی ادارات و ارگان ها شهرستان سامان برگزار شد.

این همایش یه صورت همزمان با سراسر کشور در شهر سامان در خیابان های اصلی و پر تردد شهر سامان انجام شد.

فرماندار شهرستان سامان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در استقبال از مهمان نوروزی در شهر ستان سامان پاکسازی و بهسازی و تنظیف شهر به صورت نمادین شهر سامان صورت گرفته است، اظهار داشت: در ستاد تسهیلات سفر شهرستان هفت کمیته تشکیل شده است و تعداد 12 مدرسه در شهرستان سامان برای استقبال از مسافران نوروزی و 28 واحد مسکونی و ویلا شخصی برای خانه های استجیاری آماده سازی شده است.

پیگیر استقرار گروه غریق نجات در مجموعه پل تاریخی زمانخان هستیم

سعید صالحی از آماده سازی دهکده سیاحتی و تفزیحی زاگرس و رفاه گستر برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: اکیپ های هلال احمر و راهنمایی و رانندگی در  محل پل زمانخان مستقر خواهند شد.

وی با اشاره بر اینکه هماهنگی های لازم در راستای تعیین کشیک اصناف خدمات رسان صورت گرفته است، اذعان داشت: در تمامی ادرات شهرستان به صورت تمام وقت کشیک ایام نوروز وجود دارد.

صالحی با اشاره بر اینکه پیگیر استقرار گروه غریق نجات در مجموعه پل تاریخی زمانخان هستیم، تصریح کرد: اکیپ های هلال احمر به صورت سیار در شهرستان حضور خواهند داشت.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد