سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری
سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

سامان :: نگین استان چهارمحال و بختیاری

www.samancity.ir

پیشرفت 95 درصدی استخر شنا در سامان

بخشدار سامان از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی استخر شنای این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: پیشرفت 95 درصدی استخر شنا در سامان

اصغر مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: احداث استخر شنا با تجهیزات کامل در شهر سامان با حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی، پیگیری ایجاد پیست و تأسیسات قایقرانی بر روی آب‌های خروشان زاینده‌رود، پیگیری ایجاد میدان فوتبال ساحلی در روستای صادق‌آباد از جمله پروژه‌های تربیت بدنی این بخش محسوب می‎شود.

وی با اشاره به پروژه‌های زراعی و باغی این بخش، گفت: نهایی شدن تأمین آب و اجرای طرح‌های توسعه باغات و کشاورزی کراب، لاغدنبه، پیگیری مراحل واگذاری اجرای طرح طوبی و تأمین آب تعداد 65 طرح در حدود 14 هزار هکتار اراضی ملی در سطح بخش، انجام مطالعات و اجرایی شدن مجتمع دامداری شهر سامان از جمله طرح‌های بخش زراعت این بخش است.

مظفری ادامه داد: پیگیری قلع و قمع و خلع ید برخی از تصرفات عدوانی اراضی ملی در سطح بخش، مرمت و لایروبی برخی از قنوات و اجرای کانال جوی کشاورزان شهر و روستاها، پیگیری اجرایی شدن طرح توسعه باغات طرح چم خرم در سطح 80 هکتار، پیگیری اجرایی شدن طرح توسعه باغات طرح کاظم‌آباد در سطح 350 هکتار از دیگر این طرح‌ها محسوب می‎شود.

بخشدار سامان گازرسانی به شهرک‌های صنعتی یک و دو سامان را از جمله پروژه‌های گازرسانی این بخش برشمرد و گفت: تهیه طرح و اجرایی شدن اصلاح شبکه سامان به چلوان برای گازرسانی به دو روستای باقیمانده شوراب کبیر و محمدآباد و ناحیه صنعتی شوراب صغیر از دیگر طرح‌های گازرسانی این بخش محسوب می‌‎شود.

وی پیگیری احداث پالایشگاه نفت را از جمله طرح‌های عمرانی و صنعتی این بخش برشمرد و گفت: اجرای شبکه تلفن ثابت در روستاهای محمدآباد و قراقوش، خریداری و تملک ساختمان اداره برق بخش سامان، احداث ساختمان اداری تأمین اجتماعی بخش، اختصاص اعتبارات برای مرمت و تکمیل حدود 45 باب بناهای مساجد و حسینیه‌ها، و نمونه‌برداری معدن آهن روستای صادق‌آباد از جمله این طرح‌ها محسوب می‎شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد